Τρίτη 17 Μαΐου 2011

Μια σκέψη (ή και μια αστεία σκέψη) για τη ΜΟΥΣΙΚΗ

Για μένα η μουσική είναι χαρά και μου'ρχεται να χορεύω
Μαρία Σ. Β΄2

Η μουσική μου φέρνει να κάνω..τσιλικάκια
Χαράλαμπος Α. Β΄2

Η μουσική μου δίνει χαρά
Μαρία Π.  Β΄2

Η μουσική μου φέρνει να χορεύω και να ..τρώω σάντουιτς
Νίκος Κ.  Β΄1


Για μένα η μουσική είναι κάτι πολύ σημαντικό.Μου αρέσει πολύ
και πάντα ονειρευόμουν να πάω στη χορωδία του σχολείου μας. 
Όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω τραγουδίστρια.
?.
\
Η μουσική με κάνει να χορεύω
Φανουρία Π. Β΄2

Η μουσική μου φέρνει κέφι
Κωνσταντίνα Ν. Β΄2

Η μουσική είναι τρελή!
Τα τραγούδια είναι τραλαλούμ - τραλαλά
Τατιάνα Β΄1

Η μουσική είναι πολύ ωραία, πολύ ευχάριστη και πολύ τέλεια!!!
Θάλεια Κ. Β΄2

Η μουσική μου φέρνει χορό
Στέλιος Κ. Β΄2

Η μουσική με κάνει να χορεύω.
Η μουσική με κάνει να κοιμηθώ
Μαρία Τ. Β΄1

Η μουσική μ΄αρέσει πάρα μα πάρα πολύ!!!
Ευαγγελία Τ. Β΄2

Η μουσική μου φέρνει να παίζω μπάλα
Χρίστος Μπ. Β΄2


Η μουσική είναι για μένα όλη μου η ζωή!
Είναι για μένα σαν μια χειροτεχνία της ζωής όπως και ωραία μάθηση
και καλή ευκαιρία. Μπορούμε να την αγαπάμε όπως εγώ.
ΜάγδαΚ. Δ΄2

Η μουσική μ' αρέσει πολύ
Μιχάλης\ Μ. Β΄2

Η μουσική είναι κάτι σημαντικό για μένα
Άννα Χ. Β΄2

Η μουσική μου φέρνει στο μυαλό να χορεύω
Ι.Κ.  Β΄1

Η μουσική μου αρέσει για να χορεύω
Αποστόλης Α. Β΄1

Μ' αρέσει να τραγουδάω και να χορεύω
Βαγγέλης Κ. Β΄2

Η μουσική για μένα είναι πολύ καλή. ΄
Με κάνει να χορεύω και να τραγουδάω πολύ.
Αμάντα Μπ. Β΄2

Το τραγούδι είναι τραλαλάμ τραλαλούμ τραλαλούμ
Παναγιώτα Β΄1

Η μουσική με κάνει να τρώω πολύ!!!
Φ.Τ. Β΄1

Η μουσική είναι το τρελό μου όνειρο.
Η μουσική με κάνει να χορεύω.
Μαριλένα Φ. Β΄1

Όταν τραγουδάω μου έρχεται μια σκέψη ότι είναι ένα γκρούπ
που κάνει μπρρρρρρρρρ
Όλγα Μπ. Β΄1

Τα αστεία του κύριου Θανάση
Κωνσταντίνος Π. Β΄1

Στη μουσική γυμνάζομαι
Θέμης Σ. Β΄1

Η μουσική είναι γιά μένα το καλύτερο πράγμα στη ζωή μου.
"Ι love that!!"
Ζωή Μ. Δ'1

Η μουσική είναι μια τέχνη που γίνεται με το στόμα.
Όταν την ακούω με διασκεδάζει και νιώθω μια ωραία αίσθηση.
Σοφία Δ. Γ΄1

Για μένα η μουσική σημαίνει πολλά, πάρα πολλά.
Είναι το αγαπημένο μου πράγμα που κάνω μέχρι σήμερα.
Έλσα Β. Γ΄1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου